dimarts, 21 de maig del 2013

Els roures monumentals de Valldarques

Baixant a Barcelona per la Seu d'Urgell vaig perdrem, -a l'alçada de Coll de Nargó-, per una carretera solitària que serpentejaba pel bell mig d'un paisatge oblidat que em va portar a Valldarques, un poble situat damunt d'un penya-segat  flanquejat per una doble cinglera. Un somni més que un poble.














           



Abans d'arribar a Valldarques ja vaig veure que al costat de la carretera hi havia  uns roures impressionants,  vaig pensar que la quilometrada hauria valgut la pena. Després de  visitar minuciosament el poble  vaig enfilar carretera amunt fins trobar els roures . La meva sorpresa va ser infinita quan vaig veure els dos cartells d'arbres monumental catalogats per la Generalitat de Catalunya. Impressionats. Aquí els teniu.

 

Es veuen molt esclarissats perqué tot just les fulles començaven a despuntar. Són els roures de Cal Vilàs de Valldarques. Una ruta que us recomano.








                                                                                                         




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada